نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
مدیر برنامه های روگانی : موکل من از چلسی و ناپولی پیشنهاد داشت

مدیر برنامه های روگانی : موکل من از چلسی و ناپولی پیشنهاد داشت

در حالی که همچنان سرنوشت رقابت های فصل جاری مشخص نیست و باید منتظر تصمیم نهایی بود برخی از مدیران برنامه ها و باشگاه ها برای آینده تیم و بازیکنان خود فکر می کنند و تلاش دارند سرنوشت بهتری را انتخاب کنند.

 

به نظر می رسد این مشکل فرصت را برای باشگاه ها و حتی بازیکنان فراهم کرده تا با اسودگی بیشتر برای آینده خود فکر و در نهایت تصمیم بگیرند.

 

در این میان دنیله روگانی که شرایط سخت بیماری را نیز پشت سر گذاشته می تواند یکی از گزینه های نقل و انتقالات یووه باشد.

 

با این حال مدیر برنامه های روگانی بار دیگر تاکید کرد حال او بسیار خوب است و برای بیش از یک ماه با هیچ فردی ارتباط و دیدار نداشته و حالا در شهر تورینو و در خانه خود به خوبی تمرین می کند و امادگی لازم را نیز دارد.

 

وی در ادامه در خصوص آینده او نیز گفت:

 

هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده، اما اگر او به یووه علاقه نداشت این سال ها در این تیم نمی ماند. او بازیکن مورد علاقه ساری نیز هست، او در ناپولی و چلسی نیز به دنبال جذب اش بود. دنیله بازیکن خوبی ست و به خوبی از وظایف خود اگاه است، هنوز به مرحله لیدر بودن در خط دفاع نرسیده اما بسیار خوب عمل کرده و بارها نشان داده توان رشد و پیشرفت را دارد، این درست که او دیگر 18 ساله نیست باید باتجربه باشد اما این به این معنا هم نیست که او توانایی لیدر شدن در خط دفاع را ندارد. در حال حاضر صحبتی برای ماندن و یا ترک او از یووه مطرح نشده، اما هر اتفاقی ممکن است و باید ابتدا شرایط فصل رقابت های فوتبال مشخص شود اما هر چیزی ممکن است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: